mobile aour internate ke masayil,/ موبائل اور انٹرنیٹ کے مسایل
موبائل اور انٹرنیٹ کے مسایل
(1) mobile per baat karne ki shuruaat salam kar ke
karnne ke bajaye hello keh kar baat ki shuru aat karna khilaaf e sunnat hai اپنے موبائل پر بات کرنے کی شروعات ہیلو سے کرنا خلاف سنّت ہے
(2) masjid men mobile khula rakh kar aana masjid ke ehteraam ke khilaaf hai مسجد میں موبائل خلا رکھ کر آنا مسجد کے احترام کے خلاف ہے
(3) mobile per gaane sunna yaa gaane load karna yaa ring tone men gaane set karna ya hello tone men gaane set karna haraam hai موبائل پر گانے سننا یا گانے لوڈ کرنا یا رنگ ٹون میں یا ہیلو ٹون میں گانے سیٹ کرنا حرام ہے
(4) mobile men ringtone ya hello tone ki jagah quraani aayaat ya azaan waghairah set karna na jaayiz hai / موبائل میں رنگ ٹون یا ہیلو ٹون کی جگہ گانے سیٹ کرنا نا جایز ہے
(5) mobile per kisi ajnabi aourat se sms ke zariye guftagu karna aisa hi hai jaise aamne saamne guftagu karna isliye yeh bhi najayiz hai / موبائل پرے مسیج کے ذریعے کسی اجنبی عورت سے بات کرنا آمنے سامنے بات کرنے کے مترادف ہے اس لئے یہ بھی نا جایز ہے
(6) namaz ke dauraan mobile bajna shuru ho jaye aour use amal e qaleel yaani jeb ke uper hi se button daba kar band karna mumkin ho to band karde namaz karahat ke saath saheeh hogi aour agar yeh mumkin nah ho to namaz tor kar band karna jayiz hoga aour phir nai takbeer e tahreemah se namaz shuru kare jitni namaz mil jaaye use padh le aour jo chut jaaye us ko poora kare / نماز کے دوران موبائل بجنا شرو ہو جائے تو اگر عمل قلیل سے بند کرنا ممکن ہو تو بند کردے ایسی صورت میں نماز کراہت کے ساتھ صحیح ہو گی اور اگر عمل قلیل سے ممکن نہ ہو تو نماز کو توڑ کر بند کرنا جایز ہے ،پھر نئی تکبیر تحریمہ سے نماز شروع کرنی ہوگی جتنی نماز امام کے ساتھ میں میل پڑھ لے جو چھوٹ جائے اسکو پورا کر لے
sbygoogle.js">
(6) mobile men game dawnload karke khelna waqt ko barbaad karna hai lihaza us se bachna lazim hai ,موبائل میں گیم ڈاؤنلوڈ کر کے کھیلنا وقت کو برباد کرنا ہے لہٰذا اس سے بھی بچنا لازم ہے
(7) ek mobile se dusre mobile per uski ijazat se ho ya bila ijazat kisi jandaar ki tasweer bhejna ya film gaane bhejna sakht gunaah hai /ایک موبائل سے دوسرے موبائل پر کسی جاندار کی تصویر بھیجنا یا فلم بھیجنا چاہے انکی اجازت سے ہو یا بلا اجازت بھر صورت سخت گناہ ہے
sbygoogle.js">
(8) agar koi shakhs recharge kar raha tha lekin ghalat number dile karne ki wajah se kisi aour ke mobile men recharge ho gaya to us shkhs ko apni recharge kiya huwa raqam ke mutalbah ka haq hasil hoga ,aou us ke liye us recharge ka istimaal halaal nahi hoga/ اگر موبائل ریچارج کرنے کے دوران غلط نمبر پر ریچارج ہو جائے تو حق مطالبہ ہوگا اور سامنے والے شخص پر اس ریچارج کا استعمال جایز نہیں ہوگا
(9) mobile men kisi ki tasweer is tarah feed karna ke jab fone kiya jaye to number ke bajaye tasweer aaye durust nahi hai موبائل میں کسی کی تصویر اس طرح فیڈ کرنا کے فون کرنے کے وقت نمبر کے بدلے تصویر ظاہر ہو درست نہیں ہے
sbygoogle.js">
(10) bahut se log mobile kharab hone per usko kam qimat men kharabi batae baghir bech dete hain yeh dhoka hai aisi surat men kharidaar ko ikhtiyar ho ga ke chahe to woh usko rakh le ya usko wapas karde / خراب موبائل کو کم قیمت میں عیب بتاے بغیر بچنا صحیح نہیں ہے ایسی صورت میں خریدار کو
اختیار ہوگا چاہے تو واپس کردے یا پوری قیمت میں لیلے
(11) camera wale mobile ka istimaal najayiz nahi balke uska ghalat istimaal najayiz hai / کیمرہ والا موبائل ناجایز نہیں بلکہ اسکا غلط استعمال نا جایز ہے
(12) internate ek aisa nizaam hai jis ke zaria insaan ghar baithe deen o islaam ko dunya ke har tabqe men phaila sakta hai aour poore aalam ko allah ko qudraton men ghaur karne aour tauheed o risaalat ki daawat dene men is timaal kar saktta hai ,is maqsad ke liye internate ka istimaal jayiz bhi hai ,lekin agar iska istemaal insaanon men bad akhlaaqi ikhtilaaf o intishar ki fiza aam karne ke liye iska istimaal haraam hai / انٹرنیٹ کا استعمال دنیا والوں کو دین اسلام کی حقانیت سے آگاہ کرنے کے لئے جایز ہے اسلام کے دفاع کی ضرورت ہو تو واجب ہے البتہ فحش فلمیں بعد اخلاقی کا مظاہرہ اور لوگو کے درمیان انتشار و اختلاف پھیلانے کے لئے کسی بھی صورت میں جایز نہیں ہے
(13) internate ya mobile ya computer per game khelne se agar frayiz tarak ho jaate hain to yeh game haram hoga ,aour agar waajib faut hoja hai to makrooh e tahreemi hoga aour agar sunnat o mustahab faut ho jaate hain to makrooh e tanzeehi hoga / انٹرنیٹ یا موبائل یا کمپیوٹر پر گیم کھیلنے سے فرائض فوت ہو جائے تو حرام ہے اگر واجب فوت ہو تو مکروہ تحریمی ہے اگر سنّت و مستحب فوت ہو جائے تو مکروہ تنزیہی ہے
(14) internate ke zareye quraan e kareem hadees nabvi aour islami nazaryat per ghairon ki taraf se jo hamle ho rahe hain uska jawab internate ke zarie hi dena mumkin hai is liye is maqsad ke khatir iska istimaal laazim hojata hai /
aaj ke masayil / آج کے مسایل
(٤) مکان دوکان گاڑیوں کے اندر حسد سے بد نظری سے جادو سے بچنے کے لئے تعویذ لٹکانا جیز ہے اس شرط کے ساتھ کے تعویذ ایسے عربی زبان میں ہوں جو قرانی آیت پر مشتمل ہو الله کی پناہ طلب کی گی ہو،
(makan dokan gharon men gariyon me jadu hasad badnazri se bachne ke liye taaweez latkana jayiz hai)
(٥) jo quraan majeed istimaal ke qabil na rahe to use jalana sahih nahi hai ,balke usko pakezah maqam per ya saaf pani men baha dena chahiye
جو قران استعمال کے قبل نہ رہے اسے جلانا صحیح نہیں ہے بلکے اسکو پاکیزہ مقام پر دفن کرنا چاہیے یا صاف پانی میں بہا دینا چاہیے
(٦) گھر کی گھنٹی میں قران کی آیت یا الله اکبر وغیرہ فیڈ کرنا جا یز نہیں ہے
door bell men ya phone ke ring tone men quraan ki aayat ya allahu akbar jaise kalimaat feed karna jaayiz nahin hain,
(١) ہاتھ میں کالا دھاگہ باندھنا کم سے کم مکروہ تحریمی ہے یعنی حرام کے درجے کے قریب ہے ،(haath me kala dhaga bandhna makrooh e tahreemi hai yaani haraam ke darje men hai)
(٢) نجومی اور جوتشی کو ہاتھ کی ریکھا دکھا کر یا اپنا فال کھلوا کر قسمت کا حال معلوم کرنا حرام اور گناہ کبیرہ ہے ٤٠ دن تک اسکی نماز قبول نہیں ہوتی ہے (najumi aour jotshi ko apne haath ki rekha dikha kar ya faal khulwa kar apni kismat ka haal maaloom karna haram hai 40 din tak aise logo ki namaz nahi hoti hai)
(٣) محرم اور صفر کے مہینے میں شادی کو منحوس سمجھنا اسی طرح رات کے وقت یا پیر اور جمعرات کے دن ناخن کاٹنے کو منحوس سمجھنا ،ایسے ہی کووے کے چیخنے سے مہمان کے آنے کی ،اور بلی کے راستہ کاٹنے سے کم میں بدشگونی لینا یہ سب من گھڑت باتیں ہیں ،(moharram aour safar ke maheene me shadi ko manhus samajhna ,raat ke waqt ya peer aour jumeraat ko nakhun katne ko manhus samajhna ,kawwe ke chikhne se mahman ke aane ke,aour billi ke raste katne se badshuguni lena yeh sab man gharat batyn hain )
0 comments :
Contact
statistics
Google Plus
Facebook
Twitter
Post a Comment